Informujemy, że w ramach naszej witryny korzystamy z plików cookies. Pozostając na naszych stronach wyrażasz zgodę na stosowanie ich. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
AKCEPTUJĘ
BIP
SKLEP

PUBLIKACJE


Procedura zamówienia:

  1. Zapoznanie się z ofertą

  2. Płatność
  3. Po zapoznaniu się z ofertą i wyborze interesujących pozycji należy dokonać wpłaty za produkty wraz z kosztem wysyłki na dane:

    Odbiorca: Polski Związek Żeglarski, al. ks. J. Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa
    Nr rachunku bankowego: 19 1240 6218 1111 0000 4620 9146
    Kwota przelewu: koszt publikacji + forma dostawy
    Tytuł przelewu: nazwa publikacji, imię i nazwisko/nazwa zamawiającego, NIP (opcjonalnie)

    Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani fakturą, zgodnie z art. 106b ust. 5 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 Nr 54 poz. 535), prosimy o podanie numeru NIP w treści przelewu.

  4. Formularz zamówienia
  5. Przed wypełnieniem formularza należy przesłać potwierdzenie przelewu na adres sklep@pya.org.pl, a następnie wypełnić formularz. Przejdź do formularza zamówienia.

  6. Wysyłka
  7. Nasz pracownik mailowo poinformuje Cię o wysyłce produktów.

Masz pytania związane z zamówieniem? Napisz do nas: sklep@pya.org.pl

Dostępne publikacje: